Zawody
KWALIFIKACJE WYODRĘBNIONA W ZAWODZIE
HGT.03. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
CELE KSZTAŁCENIA
Absolwent szkoły prowadzącej kształcenie w zawodzie pracownik obsługi hotelowej powinien być przygotowany do wykonywania zadań zawodowych w zakresie kwalifikacji HGT.03. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie:
1) utrzymywania czystości i porządku w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie;
2) przygotowywania i podawania śniadań;
3) organizowania usług dodatkowych w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie.
UMIEJETNOŚCI ZAWODOWE
W trakcie nauki uczeń nabędzie umiejętności:
- promocji oraz sprzedaży usług hotelarskich
- przygotowania sal okolicznościowych i konferencyjnych
- przygotowywania i dekoracji potraw oraz napojów
- stosowania technik nakrywania stołu
- współpracy w zespole
- komunikacji interpersonalnej
- obsługi specjalistycznych programów komputerowych
- prowadzenia własnej działalności gospodarczej
MOŻLIWOŚCI PODNOSZENIA KWALIFIKACJI W ZAWODZIE
Absolwent szkoły prowadzącej kształcenie w zawodzie pracownik obsługi hotelowej po potwierdzeniu kwalifikacji HGT.03. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie może uzyskać dyplom zawodowy
w zawodzie technik hotelarstwa po potwierdzeniu kwalifikacji HGT.06. Realizacja usług w recepcji oraz uzyskaniu wykształcenia średniego lub średniego branżowego